Czemu dedykowane programy są takie drogie?
Tworzenie dedykowane oprogramowania to poważny temat dla każdej firmy zajmującej się tworzeniem takich rzeczy. Każdy klient bowiem będzie miał inne wymagania co do tworzonej aplikacji, a co za tym idzie każdy projekt może pochłonąć różną ilość czasu.
Projektowanie aplikacji dedykowanej wymaga od programistów przejścia całego procesu od poznania wytycznych, przez wstępne funkcjonalności, przez ich wdrażanie i testy. Nic dziwnego, że takie programy kosztują bardzo dużo, po prostu ilość pracy potrzebna do stworzenia takiego oprogramowania musi swoje kosztować.
Dlaczego warto skorzystać z oprogramowania dla firm zwłaszcza wtedy, gdy dopiero zaczynamy prowadzić własną działalność?
Chociaż decyzja o założeniu własnej firmy już sama w sobie nie należy do najłatwiejszych kwestii, to jednak coraz większa grupa ludzi decyduje się na ten krok. Jednak nawet wieloletni pracownik może czuć się mocno zagubiony, gdy będzie musiał zmierzyć się z wszystkimi wyzwaniami, jakie stawia przed właścicielem firmy prowadzenie działalności gospodarczej.
W takim przypadku warto wykorzystać specjalne programy dla firm, które pozwalają rozwikłać na przykład problemy związane z księgowością. Bardzo polecane jest również wykorzystanie tworzonych przez programistów aplikacji internetowych, dzięki którym możemy trafić do większej grupy potencjalnych klientów czy odbiorców naszych usług.
Oprogramowanie CRM w Wikipedii
System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:
marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:
interaktywny,
operacyjny,
analityczny.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM