Arkusz drukarski (lub arkusz druku)
Arkusz drukarski (lub arkusz druku) - fizyczna jednostka objętości druków, lub form drukowych podstawowego koloru, stosowana przez poligrafów. Odpowiada ona jednostronnie zadrukowanemu arkuszowi papieru formatu większego od B2 ale mniejszemu od B1 (co odpowiada np. ośmiu stronom końcowego wyrobu formatu A4, szesnastu stronom formatu A5 itd.). W przypadku druku dwustronnego arkusz drukarski odpowiada połowie powierzchni arkusza zadrukowanego tylko z jednej strony.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Arkusz_drukarski
Wirtualne
Obecnie za pomocą internetu można korzystać z różnego rodzaju usług. Aktywne korzystanie z internetu pozwala także na otrzymywanie różnego rodzaju naklejek reklamowych. Takie wirtualne posiadają taką samą jakość, jak , które można trzymać w ręku. Służą one reklamowaniu nie tylko różnych stron internetowych, ale również różnego rodzaju produktów, które mogą być kupowane w sklepach stacjonarnych. Niektóre naklejki mogą być także zbierane poprzez wchodzenie na określone strony internetowe. Posiadanie odpowiedniej ilości takich naklejek będzie pozwalało na przykład na kupowanie tańszych produktów lub korzystanie z lepszej jakości gier komputerowych. Wobec tego wydaje się, że naprawdę warto interesować się wirtualnymi naklejkami reklamowymi.
Ozdobne funkcje poligrafii
Nowoczesna poligrafia potrafi być bardzo ozdobna. Dzięki takiej poligrafii wypuszczane do sprzedaży książki, gazety, foldery i inne produkty sprzedawane z myślą o pasjonatach czytelnictwa mogą być naprawdę bardzo atrakcyjne i pozwalać na to, że kupowane przez kogoś książki i inne wyroby czytelnicze są naprawdę wyjątkowe. Osoby dobrze znające się na poligrafii potrafią przygotowywać także okazjonalne książki czy foldery. Mogą one być wypuszczane do sprzedaży na przykład przed ważnymi świętami państwowymi czy przed ważnymi rocznicami. Sprzedawcom książek wypuszczanych do sprzedaży z takich okazji bardzo zależy na tym, aby były one bardzo atrakcyjne, ponieważ w większości przypadków muszą one zostać sprzedane w okolicach świąt, ponieważ w przeciwnym razie będą zalegały na magazynach.